.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نوزدهمین سالگرد شهید دوامی در ساری

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: ترویج انگاره های دفاع مقدس توسط خانواده های شهدا برای جامعه ضروری است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سردار سرتیپ پاسدار کمیل کهنسال شامگاه دوشنبه در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید علی دوامی از فرماندهان لشگر 25 کربلا در ساری افزود: شهدا با تکیه بر ایمان و صلابت وصف ناپذیر خود توانسته در برابر دشمن بعث پیروز شوند.

وی خاطر نشان کرد: ایمان، معنویت، پایداری، صبر و اعتقاد بالا داشتن به معارف دینی شهدا سبب ماندگاری انقلاب اسلامی و پیروزی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس شده است.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از امیرالمومنین توانستند حماسه ماندگار دفاع مقدس را برای همیشه تاریخ در جهان متجلی سازند تصریح کرد: ارزش های انقلاب و ماهیت انقلاب اسلامی به مدد فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

کهنسال با بیان اینکه ماهیت جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس به واسطه ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیروزی رزمندگان و حفظ تمامیت ارضی کشور شده است یادآور شد: انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران درس آزادی، آزادمردی و استواری داده است.

وی با تاکید بر بازخوانی خاطرات شهدا در مراسمات از سوی خانواده های آنان برای آماده سازی افکار جوانان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: اکنون فرهنگ غنی دفاع مقدس در جامعه برای جوان امروزی تا حدودی بیگانه است.

فرمانده سابق لشگر 25 کربلای مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به رشادت های رزمندگان مازندرانی به ویژه سرداران شهید طوسی، بصیر و دوامی اذعان داشت: روحیه شهادت طلبی و پایمردی این سرداران سبب پیروزی بسیاری از عملیات های بزرگ در جنگ شده است.

کهنسال در پایان از نسل جوان و آینده ساز جامعه خواست تا با تاسی از سیره و منش شهدا بتوانند پله های نوآوری، شکوفایی و اقتدار را در جهان به منصه ظهور برسانند.

سردار شهید سید علی دوامی، در 21 رمضان سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به اثر اصابت خمپاره در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی جانشین فرماندهی گردان مسلم بن عقیل لشگر 25 کربلا و در یگان های عملیاتی و دریایی این لشگر در جنگ تحمیلی بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.